Компанія Lenovo оголосила про намір відмовитися від випуску смартфонів під власну марку. Усі наступні пристрої кампанії будуть гордо носити назва Мото.
Сегмент планшетов і ноутбуків залишається за попередньою назвою.
Можно припустити, що таке рішення керівництво прийняло після глибокого аналізу фінансових результатів діяльності компанії. Відомо, що загальний рівень продажів сегмента смартфонів Lenovo і Moto протягом цього року знизився на величезний показник у 2 мільярди доларів. Якщо порівнювати показники кварталів, то примітно, що відбулося зростання продажів на цілих 20%.
Виконавчий директор Lenovo Ян Юаньцин відзначив, що основна дохід компанії, а саме 70% виручки, складають продажі комп'ютерної техніки.
Lenovo продали більше 1 млн пристроїв серії Moto Z. Причиною популярності серії Moto Z є змінні кришки - модулі, за допомогою яких можна підключити камеру, проектор або додатковий акумулятор.
Також Ви можете у нас купити:
Ян Юаньцин також підкреслив, що зміна назви смартфонів розкриває нові можливості у сфері маркетингу в межах Китаю та сусідніх країн.
В кадровій політиці компанії також відбулися деякі зміни. Пост виконавчого віце-президента завоював Джину Цяо (Gina Qiao), яка раніше була керівником відділу маркетингу.