Якщо я проживаю в місті, де немає ваших магазинів, через який час я можу отримати свій товар?

Ви можете оформити доставку, відправку в день замовлення, крім неділі.

 

Послуга адресної доставки?

Так, Новою поштою або іншим перевізником.

 

Як я можу оплатити свою покупку?

Ви можете сплатити посилку на відділенні перевізника або здійснити оплату на картку.

 

Як я отримаю купівлю?

Ви можете отримати посилку на відділенні Нової Пошти, або будь-якого іншого перевізника.
Також ви можете забрати товар самостійно за адресою м. Львів, вул. Наукова 7А, каб. 124.

 

Я можу особисто приїхати і придбати вподобану продукцію?

Так, ви можете забрати товар самостійно за адресою м. Львів, вул. Наукова 7А, каб. 124.

 

Який у вас графік роботи?

Ми працюємо: З понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00, а в суботу з 09:00 до 15:00.

 

Що робити, якщо товару немає в наявності чи очікується надходження?

Наш менеджер може зафіксувати ваше побажання та повідомити вас, коли товар з'явиться в наявності.

 

Як дізнатися номер свого замовлення?

Номер вашого замовлення прийде у вигляді SMS на номер телефону, який ви вказали при оформленні замовлення.

 

Як замовити?

Ви можете оформити замовлення на сайті самостійно, або зателефонувати, вказаному на сайті.

 

Як видалити мої дані Facebook, якщо я зареєструвався на Вашому сайті через нього?

Для цього зверніться, будь ласка, за телефоном, який вказано на сайті.

 

Я можу оформити доставку замовлення в іншу країну?

Так, можете, при повній передоплаті товару.

 

Я можу отримати додаткову знижку товару? Чи продаються у вас товари зі знижкою?

Так, у нас на сайті постійно діють різні акції та пропозиції, слідуйте, будь ласка, за оновленнями, або зателефонуйте за номером, вказаним на сайті.

 

Який товар не підлягає обміну та поверненню?

Обміну та поверненню не підлягають такі товари: гідрогелеві плівки; запчастини (якщо мають сліди установки); елементи живлення; акумулятори із слідами використання; а також товари, що мають герметичну упаковку (пломби), та їх упаковка була пошкоджена.

 

Як я отримаю кошти за повернутий товар?

Ви отримаєте кошти на розрахунковий рахунок або картку, номер якої ви вкажете нашому менеджеру.

 

Як я можу повернути товар?

Ви можете повернути товар таким же способом, як він до вас потрапив, для уточнення деталей зателефонуйте за номером, вказаним на сайті.

 

Хто оплачує пересилання товару при поверненні?

Якщо товар виявився неякісним або не відповідає опису, пересилання оплачуємо ми. Якщо ви повертаєте товар з інших причин, пересилання оплачує клієнт.

 

Як забрати товар самостійно і де?

Ви можете забрати товар самостійно за адресою м. Львів, вул. Наукова 7А, каб. 124.